MIKOŁAJKOWY TYDZIEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
DARMOWE KONSULTACJE
Mikołajkowy Tydzień Integracji Sensorycznej to wydarzenie, które odbywa się w dniach 4-8 Grudnia 2017 r.
Podczas tego tygodnia wszyscy dostępni Terapeuci Centrum Integracji Sensorycznej przeprowadzają Darmowe Konsultacje z zakresu Integracji Sensorycznej.
Jeżeli Ty jako rodzic lub Jego nauczyciel zauważył u Twojego dziecka zachowania, które wskazują na problemy z integracją sensoryczną, to świetna okazja skonsultowania swoich niepokojów podczas Konsultacji z Zakresu Integracji Sensorycznej za darmo w Centrum SI.
Konsultacje SI podczas Tygodnia Mikołajkowego Integracji Sensorycznej, są darmowe, w trakcie zbieramy pieniądze na prezenty dla dzieci z Warszawskich Domów Dziecka. Razem Obudźmy w sobie Mikołaja.
Akcja w której bierzymu udział: https://obudzwsobiemikolaja.pl - dołącz do nas i podczas wizyty bądź przygotowany aby sprawić dzieciom z domów dziecka radość w te święta. Poniżej listy dzieci.
Jesteś zainteresowany konsultacjami, zapraszamy do umówienia wizyty pod numerem telefonu 22 676 20 33, darmowe konsultacje przyjmujemy na hasło " Mikołajkowy Tydzień SI".
Nasi Terapeuci podczas tygodnia pracują na 200 % tak więc do dyspozycji mamy aż 40 godzin darmowych konsultacji !
Wizyty Przyjmują:
Wojciech Kieliszek
Agata Płacheta
Hanna Dłutowska-Osik
Iwona Kaliszewska
Sylwia Lech
Dodatkowe Informacje:
Spotkanie Konsultacyjne może zostać rozszerzone o kolejne spotkania i wejść w skład całej diagnozy.
Spotkanie Konsultacyjne trwa 50 minut.
Pozostałe Informacje dostępne na miejscu.
Obowiązuje Regulamin Centrum SI- Poradnia
Do konsultacji mogą przystąpić tylko dzieci powyżej 4 roku życia.
Zachowania, które wskazują na problemy z integracją sensoryczną:
- Dziecko jest niespokojne, płaczliwe, ma kłopoty z zaśnięciem, często wybudza się w nocy
- Ma trudności z jedzeniem
- Jest niezdarne, słabo skoordynowane, ma trudności z ubieraniem się
- Nie jest samodzielne
- Ma problemy z utrzymaniem równowagi, często przewraca się na prostej drodze
- Często wpada na stojące przedmioty
- Ma problem z koncentracją uwagi, często się rozprasza
- Przyjmuje nieprawidłowa postawę przy stoliku lub ławce – podpiera głowę, zjeżdża z krzesła
- Jest nadruchliwe, nie może usiedzieć w jednym miejscu, często zmienia aktywności i pozycje ciała
- Uwielbia karuzelę i huśtawki lub ich unika
- Porusza się nieadekwatnie do sytuacji - zbyt wolno lub zbyt szybko
- Jest impulsywne, nadwrażliwe emocjonalnie, często się obraża, bywa uparte, niezadowolone bez przyczyny, ciężko zrozumieć przyczynę jego zachowania
- Trudno mu nauczyć się jazdy na rowerze, hulajnodze
- Czuje się niepewnie na niestabilnym podłożu np. materacu
- Przejawia duży lęk przed upadkiem lub wysokością, okazuje niepokój, gdy musi oderwać nogi od podłogi, np. wejść na schody
- Nie toleruje zabiegów higienicznych np.: mycie głowy, kąpiel, obcinanie włosów, paznokci
- Nie lubi się przytulać, nie lubi niespodziewanego dotyku lub przeciwnie nadmiernie obściskuje, dąży do mocnego kontaktu fizycznego
- Nie znosi metek od ubrań
- Zwykle odmawia ubierania nowych rzeczy, woli nosić stare, często już znoszone rzeczy
- Nadmiernie zwraca uwagę na brudne dłonie, unika brudzących zabaw
- Nie adekwatnie dopasowuje siłę do zadania
- Unika zabaw zespołowych z kolegami, rodzeństwem, jest kiepskim zawodnikiem w zespole – myli kierunki, jest zagubione na boisku
- Sprawia wrażenie, że nigdy się nie męczy lub wręcz przeciwnie męczy się bardzo szybko
- Ma problem z zaplanowaniem ruchu, nie wie od czego zacząć wykonanie nowej czynności
- W nowym miejscu czuje się zagubione, potrzebuje sporo czasu by się odnaleźć w otoczeniu
- Uwielbia ekstremalne przeżycia np. skoki na głęboka wodę, szybką jazda na nartach na tzw. „krechę”, szybkie zjeżdżalnie wodne, ciągle mu mało, nie zwraca uwagi na niebezpieczeństwo.
- Ma trudności szkolne np. z czytaniem i pisaniem, cięciem nożyczkami, odwraca litery, cyfry, ma trudności w przepisywaniu z tablicy, nie ma dominacji jednej ręki