MIKOŁAJKOWY TYDZIEŃ INTEGRACJI SENSORYCZNEJ 

DARMOWE KONSULTACJE 

Mikołajkowy Tydzień Integracji Sensorycznej to wydarzenie, które odbywa się w dniach 4-8 Grudnia 2017 r.

Podczas tego tygodnia wszyscy dostępni Terapeuci Centrum Integracji Sensorycznej przeprowadzają Darmowe Konsultacje z zakresu Integracji Sensorycznej. 

Jeżeli Ty jako rodzic lub Jego nauczyciel zauważył u Twojego dziecka zachowania, które wskazują na problemy  z integracją sensoryczną, to świetna okazja  skonsultowania swoich niepokojów podczas Konsultacji z Zakresu Integracji Sensorycznej za darmo w Centrum SI. 

Konsultacje SI podczas Tygodnia Mikołajkowego Integracji Sensorycznej, są darmowe, w trakcie zbieramy pieniądze na prezenty dla dzieci z Warszawskich Domów Dziecka. Razem Obudźmy w sobie Mikołaja.

Akcja w której bierzymu udział: https://obudzwsobiemikolaja.pl - dołącz do nas i podczas wizyty bądź przygotowany aby sprawić dzieciom z domów dziecka radość w te święta. Poniżej listy dzieci.

Jesteś zainteresowany konsultacjami, zapraszamy do umówienia wizyty pod numerem telefonu 22 676 20 33, darmowe konsultacje przyjmujemy na hasło " Mikołajkowy Tydzień SI".

Nasi Terapeuci podczas tygodnia pracują na 200 % tak więc do dyspozycji mamy aż 40 godzin darmowych konsultacji ! 

Wizyty Przyjmują: 

Wojciech Kieliszek
Agata Płacheta
Hanna Dłutowska-Osik
Iwona Kaliszewska 
Sylwia Lech

Dodatkowe Informacje:

Spotkanie Konsultacyjne może zostać rozszerzone o kolejne spotkania i wejść w skład całej diagnozy. 

Spotkanie Konsultacyjne trwa 50 minut.

Pozostałe Informacje dostępne na miejscu.

Obowiązuje Regulamin Centrum SI- Poradnia

Do konsultacji mogą przystąpić tylko dzieci powyżej 4 roku życia.

Zachowania, które wskazują na problemy z integracją sensoryczną:

  • Dziecko jest niespokojne, płaczliwe, ma kłopoty z zaśnięciem, często wybudza się w nocy
  • Ma trudności z jedzeniem
  • Jest niezdarne, słabo skoordynowane, ma trudności z ubieraniem się
  • Nie jest samodzielne
  • Ma problemy z utrzymaniem równowagi, często przewraca się na prostej drodze
  • Często wpada na stojące przedmioty
  • Ma problem z koncentracją uwagi, często się rozprasza
  • Przyjmuje nieprawidłowa postawę przy stoliku lub ławce – podpiera głowę, zjeżdża z krzesła
  • Jest nadruchliwe, nie może usiedzieć w jednym miejscu, często zmienia aktywności i pozycje ciała
  • Uwielbia karuzelę i huśtawki lub ich unika
  • Porusza się nieadekwatnie do sytuacji - zbyt wolno lub zbyt szybko
  • Jest impulsywne, nadwrażliwe emocjonalnie, często się obraża, bywa uparte, niezadowolone bez przyczyny, ciężko zrozumieć przyczynę jego zachowania
  • Trudno mu nauczyć się jazdy na rowerze, hulajnodze
  • Czuje się niepewnie na niestabilnym podłożu np. materacu
  • Przejawia duży lęk przed upadkiem lub wysokością, okazuje niepokój, gdy musi oderwać nogi od podłogi, np. wejść na schody
  • Nie toleruje zabiegów higienicznych np.: mycie głowy, kąpiel, obcinanie włosów, paznokci
  • Nie lubi się przytulać, nie lubi niespodziewanego dotyku lub przeciwnie nadmiernie obściskuje, dąży do mocnego kontaktu fizycznego
  • Nie znosi metek od ubrań
  • Zwykle odmawia ubierania nowych rzeczy, woli nosić stare, często już znoszone rzeczy
  • Nadmiernie zwraca uwagę na brudne dłonie, unika brudzących zabaw
  • Nie adekwatnie dopasowuje siłę do zadania
  • Unika zabaw zespołowych z kolegami, rodzeństwem, jest kiepskim zawodnikiem w zespole – myli kierunki, jest zagubione na boisku
  • Sprawia wrażenie, że nigdy się nie męczy lub wręcz przeciwnie męczy się bardzo szybko
  • Ma problem z zaplanowaniem ruchu, nie wie od czego zacząć wykonanie nowej czynności
  • W nowym miejscu czuje się zagubione, potrzebuje sporo czasu by się odnaleźć w otoczeniu
  • Uwielbia ekstremalne przeżycia np. skoki na głęboka wodę, szybką jazda na nartach na tzw. „krechę”, szybkie zjeżdżalnie wodne, ciągle mu mało, nie zwraca uwagi na niebezpieczeństwo.
  • Ma trudności szkolne np. z czytaniem i pisaniem, cięciem nożyczkami, odwraca litery, cyfry, ma trudności w przepisywaniu z tablicy, nie ma dominacji jednej ręki

 

To Top ↑