Centrum SI

Centrum Integracji Sensorycznej
ul. Jagiellońska 88
00-992 Warszawa

(22) 676-20-33, (22) 676-20-44

STOWARZYSZENIE
TERAPEUTÓW I DIAGNOSTÓW INTEGRACJI SENSORYCZNEJ
REGON:366918510
NIP:1132936437
KRS:0000671063
Numer rachunku bankowego
98 1140 2004 0000 3102 7734 1629

Dostęp do publikacji Członkowie Stowarzyszenia Terapeutów i Diagnostów Integracji Sensorycznej:

W ramach członkostwa w Stowarzyszeniu Terapeutów i Diagnostów Integracji Sensorycznej  otrzymujecie Państwo dostęp do ponad 200 publikacji dostępnych w formie Ibook.

Ponad 115 publikacji zostało wyselekcjonowanych na Potrzeby Centrum Integracji Sensorycznej, co znacząco ułatwi Pańśtwo dostęp do wiedzy i da możliwość jej poszerzania.

Dostęp do publikacji uzyskują tylko i wyłącznie Członkowie STiDIS.

 W związku z powyższym dostęp do platformy http://libra.ibuk.pl/ uzyskujecie Państwo na podstawie indywidualnego kodu dostępu. KOD PIN w raz z instrukcją logowania otrzymujecie Państwo poprzez indywidualny e-mail.

Platforma IBUK daje szereg możliwości pracy nad tekstem jednocześnie 5 osobom można m.in.:

  • stworzyć własną półkę z książkami, które nas interesują
  • dodawać zakładki
  • robić notatki bezpośrednio w tekście
  • wyszukiwać słowa i frazy
  • tagować ważne fragmenty
  • sprawdzać znaczenie wyrazów w słownikach i encyklopediach PWN

Instrukcja logowania:

Dostęp do serwisu i publikacji uzyskują Państwo przez stronę: http://libra.ibuk.pl/

Instrukcja Logowania do pobrania Pobierz ibuk-libra-pomoc.pdf

Kilka przydatnych tutoriali:

Funkcje platformy IBUK Libra:


Rejestracja i logowanie dla posiadaczy kodów PIN:

Osobista półka myIBUK:

W przypadku szerszych informacji prosimy o kontakt z Centrum SI lub bezpośrednio z wsparciem IBUK libra.

Publikacje dostępne dla Członków Stowarzyszenia:

  • (Anty)edukacja wczesnoszkolna- Dorota Klus-Stańska
  • „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”. T. 18, nr 1/2014: Niepełnosprawność w rodzinie jako wyzwanie edukacyjne
  • „Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych”. T. 21, nr 2/2015: Interdyscyplinarność w opiece i wsparciu osób niepełnosprawnych
  • ABC pedagoga specjalnego. Poradnik dla nauczyciela ze specjalnym przygotowaniem pedagogicznym pracujących z dziećmi niepełnosprawnymi dla studentów kierunków pedagogicznych oraz osób zainteresowanych kształceniem integracyjnym- Aleksandra Tomkiewicz-Bętkowska, Alicja Krztoń
  • ADHD – prawie normalne życie
  • ADHD. Zespół nadpobudliwości psychoruchowej. Przewodnik dla rodziców i wychowawców.- Tomasz Wolańczyk, Artur Kołakowski, Agnieszka Pisula, Magdalena Skotnicka, Anita Bryńska
  • Arteterapia
  • Arteterapia Od rozważań nad teorią do zastosowań praktycznych- Anna Pikała, Magdalena Sasin
  • Arteterapia w pracy pedagoga - Joanna Gładyszewska-Cylulko
  • Autyzm dziecięcy - Lucyna Bobkowicz-Lewartowska
  • Autyzm i AAC - Bogusława Beata Kaczmarek, Aneta Wojciechowska
  • Autyzm Od badań mózgu do praktyki psychologicznej - Ewa Pisula
  • Bajki dla dyslektyków - Kamila Waleszkiewicz
  • Bajki rymowane w biblioterapii - Agnieszka Łaba
  • Bajki terapeutyczne - Szaga Hanna
  • By dziecko było geniuszem - Wiesław Andrukowicz
  • Ćwiczenia propriocepcji w rehabilitacji
  • Dogoterapia
  • Drama i happening w edukacji przedszkolnej - Maria Królica
  • Dydaktyczne i pozadydaktyczne uwarunkowania efektów nauczania indywidualnego dzieci przewlekle chorych – Beata Jachimczak
  • Dydaktyka specjalna
  • Dysleksja i ADHD współwystępujące zaburzenia rozwoju - Małgorzata Lipowska
  • Dzieci chore, niepełnosprawne i z utrudnieniami w rozwoju
  • Dzieciństwo i dorastanie z ADHD - Tomasz Hanć
  • Dziecko autystyczne z zespołem Aspergera - Aleksandra Maciarz, Dorota Drała
  • Dziecko u progu szkoły - Halina Dmochowska, Leokadia Wiatrowska
  • Dziecko własnym terapeutą. Jak wspomagać strategie autoterapeutyczne dzieci z dysfunkcjami więzi osobistych - Hanna Olechnowicz
  • Dziecko z autyzmem - Hanna Olechnowicz, Robert Wiktorowicz
  • Dziecko z zaburzeniami rozwoju i zachowania w klasie szkolnej - Urszula Oszwa
  • Dziecko z zespołem Aspergera - Magdalena Charbicka
  • Dziecko z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej ADHD i ADD - Barbara Irena Igniaciuk
  • Dziecko-rodzic. Budowanie więzi - Agnieszka Piotrowska
  • Edukacja i/a mózg Mózg a/i edukacja - Mirosław Kowalski, Irena Koszyk, Sławomir Śliwa
  • Elementy fizjoterapii. Fizykoterapia dla praktyków - Emilia Mikołajewska
  • Fizjoterapia w ortopedii - Dariusz Białoszewski
  • Fizjoterapia w pediatrii
  • Fizjoterapia w psychiatrii
  • Fizjoterapia w wybranych dziedzinach medycyny
  • Fizjoterapia z elementami klinicznymi. Tom 1 i 2 - Anna Straburzyńska-Lupa, Gerard Straburzyński, Ewa Straburzyńska-Migaj
  • Jak pomóc dziecku niepełnosprawnemu intelektualnie. Poradnik dla rodziców i terapeutów - Tomasz Bobrowski
  • Jak pomóc dziecku w radzeniu sobie ze szkolnym stresem? - Beata Zielińska-Rocha
  • Jak zachęcić 2-latka do mówienia? - Marzena Bekus-Richane
  • Jąkanie Diagnoza terapia program - Mieczysław Chęciek
  • Kinesiotaping w pediatrii - Emilia Mikołajewska
  • Kinezyterapia - Kazimiera Milanowska
  • Mały słownik fizjoterapeuty - Helena Bartyzel-Lechforowicz, Joanna Chrystyna, Partycja Bąk
  • Masaż terapeutyczny - Margaret Hollis
  • Metoda Vojty - Joanna Surowińska
  • Metody pracy z dzieckiem i rodziną - Anna Dunajska
  • Mowa dziecka do 6. roku życia. Ćwiczenia usprawniające - Sylwia Szczepańska
  • Mowa i rozwój a zaburzenia. Teoria i praktyka logopedyczna
  • Mózgowe porażenie dziecięce
  • Multimedia w komunikacji, czytelnictwie i życiu kulturalnym osób z dysfunkcją słuchu - Bronisława Woźniczka-Paruzel
  • Muzyka w logopedii. Terapia, wspomaganie, wsparcie - trzy drogi, jeden cel
  • Muzykoterapia w rehabilitacji i profilaktyce - Aldona Gąsienica-Szostak
  • Najpiękniejsze zabawy sprzed lat dla dzieci - Huw Davies
  • Napięcia mięśniowe. Od diagnostyki do leczenia - Gilles Peninou, Serge Tixa
  • Nauczyciel a uczeń z ADHD
  • Neurobiologia na tropie świadomości - Christof Koch
  • Neuropsychologia
  • Opieka logopedyczna nad mową dziecka - Małgorzata Kitlińska-Król
  • Origami dla dzieci. Cuda z papieru - Beata Guzowska, Anna Smaza
  • Podstawy masażu leczniczego - Zygmunt Prochowicz
  • Praca z dzieckiem z ADHD - Sylwia Walerych
  • Problemy współczesnego dziecka
  • Problemy zdrowia psychicznego u osób z zespołem Downa - Ewa Zasępa
  • Prozodia mowy w percepcji dzieci - Marta Wysocka
  • Psychologia rozwoju człowieka - Anna Brzezińska, Beata Ziółkowska, Karolina Appelt
  • Psychologia w praktyce medycznej
  • Psychologia zmian rozwojowych człowieka - Kazimierz M. Czarnecki
  • Psychoruchowy rozwój dziecka - Elżbieta Maria Minczakiewicz
  • Psychospołeczne funkcjonowanie osób z zespołem Downa - Ewa Zasępa
  • Rehabilitacja dziecka niewidomego w rodzinie - Małgorzata Turska
  • Rehabilitacja nauka chodu - Marcin Rosiński
  • Rehabilitacja osób z zaburzeniami funkcji poznawczych - Adrianna Maria Borowicz, Maria Forycka, Katarzyna Wieczorowska-Tobis
  • Rehabilitacja w chorobach dzieci i młodzieży
  • Rehabilitacja w porażeniu mózgowym i zaburzeniach ruchu - Sophie Levitt
  • Repetytorium z postępowania korekcyjnego - Teresa Całka-Lizis
  • Rodzice dzieci z autyzmem - Ewa Pisula
  • Rola treningu fizycznego w czynnościowym usprawnianiu młodzieży z mózgowym porażeniem dziecięcym - Ewa Klimek-Piskorz, Czesław Piskorz
  • Równowaga ciała człowieka - Anna Olczak
  • Rysunek dziecka w diagnozie psychopedagogicznej - Praca zbiorowa
  • Rytmika Emila Jaques-Dalcroze'a w edukacji i terapii dzieci z symptomami nadpobudliwości psychoruchowej - Ewa Bogdanowicz
  • Samodzielność małych dzieci z porażeniem mózgowym - Hanna Kubiak
  • Sytuacyjne wspieranie dzieci w doświadczaniu świata - Danuta Waloszek
  • Technika wykonywania ćwiczeń leczniczych - Adam Rosławski, Tadeusz Skolimowski
  • Terapia behawioralna dzieci z autyzmem Teoria, badania i praktyka stosowanej analizy zachowania Przemysław Bąbel, Paweł Ostaszewski, Monika Suchowierska
  • Terapia dzieci i młodzieży - Iwona Dąbrowska-Jabłońska
  • Terapia dzieci z niepełnosprawnością intelektualną - Hanna Olechnowicz
  • Terapia logopedyczna
  • Terapia logopedyczna dzieci z zaburzeniami słuchu i mowy Grażyna Gunia
  • Terapia manualna wybranych dysfunkcji kończyny górnej. Przewodnik dla terapeutów. - Marcin Rosiński
  • Terapia muzyką w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi Historia, Metoda i Praktyka - Paul Nordoff, Clive Robbins
  • Terapia zajęciowa
  • Uczeń z zespołem Aspergera - Joanna Święcicka
  • Upośledzeni umysłowo - Elżbieta Zakrzewska-Manterys
  • Vademecum logopedyczne - Krystyna Błachnio
  • Vademecum psychoterapeuty - Jacek Kubitsky
  • Wczesna interwencja i wspomaganie rozwoju małego dziecka - Barbara Winczura, Beata Cytowska
  • Wspomaganie rozwoju dzieci z zespołem Downa
  • Wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością intelektualną - Marta Wiśniewska
  • Wybrane metody oceny dynamiki układu ruchu człowieka - Michał Wychowański
  • Wybrane uwarunkowania osobnicze, rodzinne i szkolne aktywności ruchowej dzieci w młodszym wieku szkolnym - Eligiusz Madejski
  • Wychowanie fizyczne w edukacji wczesnoszkolnej Poradnik metodyczny - Urszula Kierczak
  • Zaburzenia artykulacji - Anna Sołtys-Chmielowicz
  • Zaburzenia artykulacji spółgłosek u dzieci rozpoczynających naukę szkolną - Jeżewska-Krasnodębska Ewa
  • Zaburzenia mowy u dzieci - Elżbieta Stecko
  • Zaburzenia tempa i płynności mowy - Wojciech Brejnak
  • Zaburzenia w zachowaniu dzieci i młodzieży
  • Zdolne dziecko poznaje świat 0-6 lat - Joanna Paruszewska
  • Zdolne dziecko. Gry i zabawy ruchowe. 0-6 lat - Joanna Paruszewska
  • Zdolne dziecko. Zabawy kreatywne. 0-6 lat - Joanna Paruszewska
  • Zrób to sam. Zabawki dla nauczycieli, rodziców i dzieci 5-10 lat - Beata Guzowska

Partnerzy